GROLOS DE PAZ: O XOGO DO DESENVOLVEMENTO MUNDIAL

Estándar

Entre as actividades programadas para o Día da Paz na ESO, o alumnado de 2º e de 3º da ESO nas aulas de Lingua Galega e de Ciencias Sociais puideron asistir a un obradoiro interactivo deseñado pola Asemblea de Cooperación Pola Paz. Grazas ás explicacións das monitoras e a partir dun taboleiro que recollía en fichas os recursos de cada zona do mundo que constituía cada un dos seis grupos (Unión Europea, EEUU, Magreb, Asia, América Latina e África Subsahariana), o alumnado puido aprender de xeito interactivo como se desenvolven as relacións entre os diferentes países e bloques mundiais, analizando as transaccións comerciais e, no caso de existiren conflitos bélicos, cales son as súas consecuencias para a poboación dos seus países en materia de sanidade, educación, acceso á alimentación, seguridade, etc.

Tras desenvolver o xogo, o propio alumnado puido reflexionar sobre as consecuencias das relacións comerciais mundiais e como poden xurdir as necesidades de alianzas internacionais entre países para se protexeren ou se declararen unha guerra que agacha case sempre outros intereses económicos que en nada favorecen a poboación civil.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s